Trötter sitter uppe!!!

Idag ringde tant doktor och hon var inte alls bekant med ämnet och hon måste efterforska vart hon ska sända mig vidare.... Detta är något som de inte gör varje dag kan jag tro.... Hoppas bara att hon har intresse nog att ta reda på vart jag ska. Annars får jag väl lov att göra det.. Fast det är hennes jobb!!!! Det dumma är att jag måste ha remiss från VC läkare. SÅ fortsättning följer...... =)

Matilda har börjat klättra upp på stolar!!! Allt sedan hon varit hemma hos mormor =S Så nu måste man vara jättenoga med att skjuta in stolar!!! Hon blir skitstolt när hon klättrat upp och lyckats satt sig =) Gullungen....

Varit ut till bjurs idag.... Peter målade lite garderobsdörrar och matilda lekte med gammelmormors ljushållare/Lycktor. Vi skulle hämta upp peter på jobbet idag så vi kunde åka till bjurs.... Matilda och jag gick ut jag först och sedan matilda...... Hon var precis bakom mig så jag slängde in skötväskan i bakluckan och gick och öppnade hennes dörr för jag såg henne.... Pang så var hon borta inte på vägen och inte på andra sidan bilen och inte hos grannen..... Men UNDER bilen.... Jag hörde en sko mot backen så jag la mig på baken och visst mitt under bilen satt hon.... skitlycklig och skitig!!!! Men hon kröp fram så snällt tack och lov!!!! Men nu undrar man vad nästa hyss Blir!!!

Man han bli riktigt skraj innan jag fattade vart hon tagit vägen!!!

Nu ska jag gå och sova.....
                      Natt i natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0