Tid....

Nu har jag iaf fått en telefontid för detta projekt. Nu får vi bara se om denne kvinna vill skicka mig vidare till de som är specialliserade på detta ämne... Fortsättning följer

Annars då???

Sitter på jobbet och klockan är strax efter halv 5 på morgonen.... Om någon timme får man åka hem och sova....

Peter har börjat jobba och det går bra och Matilda är hos mormor när jag måste jobba....

Hemma har Peter börja förbereda inför trätrall på framsidan.... dock så kunde vi inte börja med byggandet idag/igår för det regnar ganska friskt.... Så nu hoppas vi att väderprognosen stämmer med uppehåll på lördag så vi får vårat efterlängtade trädeck och så vi kan sätta upp staket och grind på framsidan....

Vi har en liten dam som älskar att rymma. Så fort hon får chansen sticker hon.
Sedan så har hon fått en sandlåda som hon trivs i. Vi har lite planer som ska genomföras i sommar med våran lilla tomt så då kan det vara bra och ha ett ställe och plasera rymmlingen på =)

Nä nu ska det arbetas igen....

byebye

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vad nyfiken jag blir!!!!

2010-05-14 @ 12:23:57
URL: http://lastdayofnovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0