NYA Datorn =)

Nu mina vänner så skriver jag från denna lilla skönhet!!!
Den fick jag av mina nära och kära i födelsedagspresent!
Jag blev glatt överraskad =) Tack så mycket!!!




(Bild lånad från google)

Sedan fick jag endel fina blommor, en äldre modell huskvarna symaskin och lite pengar....
JAg bjöd på en mindre grekisk buffe som jag mer eller mindre hastade ihop på förmiddagen. Hade planerat att börja göra den på fredagen men då fick jag åka till vetrinären med katten istället så när jag kom hem efter en arbetsdag och hadlat och så vetrinärbesöket var jag helt slut och somnade på soffan!!!

Idag fick jag sovmorgon och frukost och tårta på sängen av matilda och peter... Herlt fantastiskt =)

Sedan har vi bara lekt och myst här hemma hela dagen och byggt koja gjorde pappa =)

TUSEN TACK MIN UNDERBARA SYSTER ELINA SOM STÄLLT UPP DENNA VECKA!!!! Lillebror JOEL & AMANDA har oxå varit guld värda =) tack för att ni finns....

Nu ska vi kolla film med ett glas vn till  mumms :) Nu hoppas jag att jag kommer igång och bloggar lite mera=)

byebye

Kommentarer
Postat av: Bernt och Eva

GRATTIS igen på den rätta dagen!

Vi är som du vet hos Marit i Värmland. Marit hälsar också så mycket! Vi har försökt med SMS men det funkar inte med det telefonnummer vi har.

Har datorn på bilden samma färg som din?

Snyggt! (B är lite tveksam där)

Ha en skön dag!

B-E-M

2010-05-31 @ 11:33:09
Postat av: Johanna

Hejsan!!!

Visst var den fin datorn =) Det är lika rosa färg som den jag fick!!! Ni får komma förbi på lite kaffe någon dag då ni kommit hem från Karlstad!

Mvh Johanna

2010-06-01 @ 00:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0