Dagens Höjdpunkt!!!

När Pappa klipper gräset!!! Matilda var helt inne i vad han gjorde!!! Skulle Titta hela tiden och hon kollade med stora ögon på vad han gjorde!!! Riktigt skoj å se....

Nu sitter jag på jobbet och skriver.... Med lätt huvudvärk!!! Och klockan är bara halv 2 det är ju en evighet tills jag får åka hem och sova.

Idag på förmiddagen så var peter ner till surahammar med sin bror och införskaffade oss en till bil. De blev en citroen berlingo. Den var väl framför allt införskaffad för att peter ska ha till jobbet och så. Men idag har jag den till jobbet och den går absolut att köra!!! Skrothögs-skodan som står på gården och skräpar ska fixas till hjälpligt och säljas så man blir av med eländet.... Men Våran Volvo är ändå bäst =D

Nä nu ska jag ta en runda på jobbet och kolla.... och fortsätter det att var hjälpligt lungt ska jag surfa efter grekiska recept mmmmm för om en vecka blir det 25 års kalas.....


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0