Veckan som varit!!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.... den senaste veckan har vi gjort lite av varje.

Fredag: Kalas & Grillning i Bjursås mormor fyllde 64.... ett år kvar till pension!!!
Lördag: Bröllopsdagen!!! Ja alltså kronprinsessans då!!! Jag jobbade kväll och vi hade ganska lungt... Vi följde förståss bröllopet men missade själva jaet!!!! Jag fick sätta sond på ett barn och det härmed fick jag deligation på det med!!! Ett poäng till mig... Ja vårat lönesystem funkar så!!! Ett poäng om man kan sätta sond!!!!
Matilda var på kalas i Bjurs med mormor och resten av släkten!!! Gissa vad peter gjorde????
Söndag: Jobba Dag fick gå hem kl 13:00 härligt och sista dagen då jag jobbar på dagen före semestern!!!! Från och med nu är jag nattuggla =) Vi var ut till Enviken till Peters Moster och kollade in hennes nytillskott!!! Tre st får som Matilda tyckte var väldigt Faschineradne. Matilda kände sig snabbt hemma och vandade omkring bland djuren... Vi hade en gråtrande tjej i bilen hem som hälst av allt skulle velat vara kvar och fortsatt springa omkring på gården!!!
Måndag: Lungn och skön måndag... Jag och Matilda gjorde inte Många knop den dagen. Alltid är måndagar värst!!! Sega tröttsamma!!!! Ven´m kom på Måndag?!?!?! Vi var till ett Par kompisar på kvällen iaf och och Matilda lekte med deras tjej!!! Hon är lite äldre och Matilda följer efter som ett plåster!!!! 
Tisdag: Vi myser hemma jag och Matilda leker i Sandlådan och Planterar om lite blommor som står ute!!!! På kvällen blåser vi upp Matildas Badpool och fyller med ljummet vatten!!! Matilda njöt av att bada i poolen så det kommer nog bli en sommarfavorit!!!!

ONSDAG är det idag och hittills har det inte hänt någonting... Jag ska jobba så mamma/mormor kommer och tar Matilda!!! Hon gick upp och lade sig för att sova middag för en stund sedan men hon är fortfarande vaken!!! Jag ska gå upp och stoppa i nappen nu!!!

Jag längtar till semestern och räknar ner!!! 12/12 natt Pass kvar att jobba!!!! Ikväll försvinner första!!!

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0