Underbar Överaskning!!!

I fredags kom älskade Annica på besök med sambo & Hund... Hon hade planerat in det med peter i två veckor och jag skulle inte veta någonting..... Förutom att de ringde i slutet på veckan och frågade om jag kunde jobba i helgen och jag sa ja en natt kan jag väl ta.... Messade peter som ringde upp i ren panik att nu måste ja ringa till jobbet och säga att jag inte kan....för jag ska få en överaskning i helgen.... Första tanken so m kom upp eller som jag rent av hoppades på till 100% på var att Annica skulle poppa upp till helgen... Och det gjorde hon =)

Så vi har haft en fantastiskt skön och lungn och trevlig helg med grillning och Rödvin hela helgen lång =)

Matilda har njutit av uppmärksamhet och så den helt fantastiske hunden som nog måste vila upp sig minst en vecka i liggande tillstånd efter att ha haft ett 15 månaders monster efter sig en hel helg....

Winston fick sitt sista dos antibiotika i dag och han blir galen om han är inne mer än en timme.... HAn har vält blomkrukor och hänger på balkongdörren och i söndags öppnade han dörren och sprang ut....så nu hoppas jag att det inte blir nå trubbel med han igen....

Idag har jag varit ut med jobbet och ätit på hammars resturang. Det var fanstastiskt gott och mycket folk från avd så det var trevligt =) men jag måste he en hörselnedsättning eller nått.... det blir ett sådant sorl så jag bara stänger av hörseln varken som jag vill eller inte... det blir som åska i öronen så jag uppfattar inte ordendet blir bra ett besvärligt muller i öronen.... Stora folksamlingar kanske inte är min grej =/ Upplevde samma sak vid julbordet i vintras.... Annars var det trevligt....

Nu ska jag ta hand om den besvärliga huvudvärken, vattna blommorna ute & Gå & sova... byebye

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken härlig överraskning! :-)

Ja visst är det en rolig sida?! Man kan göra massa kul med bilderna!



Hoppas ni mår bra!

Kram

2010-06-10 @ 13:10:09
URL: http://lastdayofnovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0