SVAR / Glass / Torsång / Blommlandet

Idag fick jag ett litet kuvert från tant doktor.... Hon rekomenderade företagshälsovården =S om jag var anställd någon stans och hade jag varit arbetslös så skulle jag vända mig till arbetsförmedligen. Hon hade även andra alternativ som psykiatriska mottagningen eller rehab/arbetsteraputen i hjärnskade temet. Jag trodde hon skulle rekomendera en logoped?! Men jag måste nog få prata med denne doktor igen. Hade inte riktigt någon lust med företagshälsovården.... Men nu är det ju sommar så jag förväntar mig inte att det kommer att hända speciellt mycket de närmaste månaderna...

Idag har jag, Matilda och Mormor(min mamma) varit till Torsång och fikat en varsin glass (Matilda fick smaka lite av mig) Vi njöt i solen och vid vattnet =) Sedan bar det iväg till blommlandet där det shoppades växter må ni tro så nu är det sååå fint här hemma :) Så fort Matilda gått och lagt sig smög jag ut och planterade =) så nu hoppas jag att jag kan få ha gröna fingrar iaf över sommaren. Blev en liten vända förbi dollar store oxå.

Jag har nu prövat detta inlägg med att inte gå tillbaka och ändra stavfel men det går inte....jag ska dock inte läsa igenom så noga innan jag trycker på publicera!!!

ska gå och sova tror jag!!! Natt i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0