shopping Onsdag =)

Japp Jag, syrran & Matilda tog en dag på Stan och Shoppade loss ordentligt =) JAg fick lite nya kläder ett par knickers jeans och ett gäng linnen & Ett par skor och matilda fick en ny sommar garderob kändes det som. Lite tunnare byxor inför sommaren och kortärmade bodys & Tunikor och så hittade jag en jätte snygg vind jacka på HM för halva priset. De stod st 98 men det var det knappast...... Troligen st 86. Sedan har jag köpt ett handledsskydd till höger hand... de sliter att gå och bära barn omdagarna och blir det kallt ute så är det kört..... då värker det som sjutton... Vi började dagen med fika i gejsirska fiket mitt på stan... Härligt att sitta ute i solen och äta glass.... sedan satt det två st kändisar där med =) Sanna & Jenny Kallur satt där & fikade =)

Efter en heldag på stan åkte vi och veckohandlade på Ica maxi.... vi rusade igenom affären med en trött & Hungrig unge..... Sedan hem & göra mat och kolla in alla nya fina kläder.... det var länge sedan jag gick på stan så det var skoj.... När vi väl är på stan har Peter jämt så brottom så man hinner inte kolla nånting....

Sendan så har jag fått ett väldigt fint födelsedags kort idag oxå från Eva & Bernt... Det tackar jag för =)

Nä nu ska jag gå och skölja lite jordgubbar =)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0