SVAR

Logopeder utreder inte dyslexi, det var vär det du ville.

Jo självklar vill jag få en utredning. Men måste man få ett så avsnäset och dömande svar! Ska man behöva gå vi företagshälsovården för att hoppas på bättre bemötande....?!?!
Detta var inte det bemötandet jag hoppats på.....

Kanske är det bara jag som känner så nu, och att det inte var menat så. Men mitt medelande jag skickade till min läkare hade jag laggt engagemang bakom. Jag skrev bara vad som faktist gjorts en dyslexiutr på logopeden och de hänvisade andra dyslexiutr dit. Dessutom skrev jag att jag gärna ser att det går via VC.

Jag var inte riktigt på topp redan när jag läste medelandet och nu känns det bara hopplöst!!!!

Måste nog låta det smälta lite innan jag skriver ett nytt medelande....

Ska gå upp och hämta matilda nu.... sovstrejkar idag..... men hon var iaf  nära att somna ett tag iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0