iväntan på att få borsta tänderna!!!

Åt jordgubbar för en stund sedan och de är ju lite syrliga så jag tänkte att jag skulle vänta en stund innan jag måste gå och sova!!!

Nu är det slut på ledigheten och går på första nattpasset om ca 20½ timme!!! 3 nätter på raken!!! och 2 till innan Semester!!!! Nedräkningen är iaf 5/12 nattpass eller 50/120 timmar kvar mindre än hälften iaf!!!

Vad jag längtar efter semester!!!

Igår planerade vi lite vad vi skulle någonstans. Det blir en sväng till Karlstad till Peters FasterMarit & till hans Farbror Tomas m fam.
Sedan går v70in vidare till Uppsala till Annica & Jonas!!! Men innan våran lilla semestertripp hoppas vi på besök från västkusten.

Sist jag jobbade kunde jag inte låt bli att kolla sista minuten resor fast det var tropisk värme här hemma!!! Men Nu får vi spara pengar så vi kan åka igen om nått år!!!!


Känner mig mycket bättre tillmods nu än förra inlägget.... Det känns inte hopplöst längre!!!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0