Sitter på jobbet....

Ja jag gör så nu.... Skriver några rader innan jag ska åka hem. Bussen går inte förens kl 21:50 ca och de e så kallt och stå och vänta.

Igår var jag och mammorna från föräldragruppen ut på teater och så drack vi lite vin oxå =). Bar hette den och utsplade sig på en bar och man fick inblick i olika personers liv samt även barägaren och hans fru. Den 4:e mamman i föräldragruppen var med och spelade fiol. De var en väldigt bra föreställning men svår att förklara och väldigt känslomässig. Mycket intryck. Den var här vid nisserska teatern här vid sjukhuset så vi fick tillbaka endel minnen sedan vi åkte in till förlossningen eftersom den är granne med teaterlokalen.

Nä nu drar tiden ihop sig och jag måste gå ner och byta om...

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0