Myser i soffan me katten!!!

Nu var de ju evigheter sen igen... men jag orkar knappt logga in på bloggen på kvällen efter jobbet och tildan krypit ikojs....  Men så blir det ett ryck lite då och då och så skriver jag lite....

Idag lämnade jag in ledighetsansökan om att gå ner i tid 50% för föräldraledighet. Så nu blir det nedräkning...

Var ledig 5 dagar förra veckan och det var helt underbart.... Tråkigt bara att det bara var så förbannat kallt.
Våran kallaste tempratur har legat på 33, grader. Burr

Men nu ligger mi tilda sover... peter är och tränar och katten ligger i soffan och kollar antikrundan me mig....

Ska snart knäppa av datorn och krypa in i duschen....

Får se när ja skriver nått mer??? morron kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0