SATC blev det ist!!!

Har tänkt skriva nått varje dag på semestern men det har liksom inte blivit av.... Jag har haft annat för mig helt enkelt!!! Men nu är jag tillbaka!!! Dock inte från min egen dator.... eller på sätt och vis.... Min lilla lapp har givit upp för mig så han ska in på lite reparation til någon som kan... och så hoppas jag hatt den blir glad och vill fungera igen utan problem...

Just nu rullar det sista avsnittet av SATC... De är det absolut bästa....fast det är det sista avsnittet....
De är så laddat med kännslor från förtvivlan till lycka och värma, från ensamhet till gemenskap!!! 

(Bild lånad från google.se)

Jag tappade totalt tråden för att skriva nått.... Får försöka igen i morgon!!!

byebye....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0