Städat!!

Det är såååå skönt när det är rent och snyggt i princip överallt. När peter va och gymade och matilda somnat kutade jag över med dammsugaren och torkade golven!!! så var det gjort denna vecka =). Det är en sådan tillfredställelse när man börjar få ordning på alla prylar så det är lätt att hålla rent!!!

Soffan har kommit och den är så snygg!!! skön att ligga i och perfekt att sitta och surfa vid och blogga =P

Idag tvärvägrar denna dam att sova. Sista chansen nu.... prövar med att lägga henne uppe och så får jag gå upp och kolla till henne några gånger så länge hon är vaken... Funkar skitbra än så länge på nätterna och de.

När vi städade förrådet ute hittade jag lite cd-skivor som jag håller på att gå igenom... nu spelas en skiva jag tror jag köpte -99 CajsaLisa. Sedan har jag och Matilda eller mestadels jag sjungit visor. Vi tittade igenom en av hennes böker idag på fm.

Igår somnade hon i sin matstol så det var bara och lägga ner henne i vagnen... så söt... spelade in en 2 min lång video på mobilen när hon satt där och nickade vid matbordet.

Har satt upp en hylla i badrummet  idag. Lite sne hylla men jag har iaf skruvat rakt!!! Vattpasset användes!!!
Ska väl skruva upp lite till!!!

(Ca 10 min senare) nu sover Hjärtat!!! Så nu ska jag gå och fixa lite till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0