Liten tand feber ??

Kan det vara så möjligen. Matilda har feber och hon är inte alls pigg. Tur det finns alvedon. Äter gör hon iaf. Men tror det är en liten rackare på g. Har misstänkt att det varit nått på g ett tag... Denna vecka har varit lite kinkig och allt ska det ätas och gnagas på. Byter man blöja på henne norpar hon bodyn med en gång =) Men lite jobbig är det när hon hade 39.0 c* i natt. Nu sover hon iaf och tempen var lite lägre och snart kommer Farfar, Plast-Farmor och Farbror Adam och fyller på Förrådet  med Alvedon & Ipren.

Nästa vecka är det dags för 6 månaders sprutan. Hoppas hon är pigg till dess även den kommer nog ge en lätt tämphöjande effekt.

Nu blir iaf gräset kort... Peter är ute och klipper det nu. Medans jag sitter vid datorn.... Jag är en väldigt bra och rättvis arbetsledare =) Sen får han skotta asfalltskross. Blev en aningen mycket. Men vi lägger det på stenplattorna så länge. Nästa år vill jag ha trätrall/däck där....

Seg som skjutton idag... somnade inte förens sent. Ville se så att Matildas feber vände innan jag somnade och det gjorde den =)

Nä ska gå och se om det är nått som ska handlas in. tänkte ta vagnen upp till Affären när Matilda vaknar. Lite frisk luft kan iaf behövas.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0