Ett lass med Asfaltskross!!!

Börjar tro att grannarna ogillar oss.... våran uppfart har sett för hemsk ut i en månad typ.... brorsan hjälpte oss att fixa så att de skulle vara klart före innan han började skolan och sen visade det sig att snubben hade semester som skulle köra hem asfaltskrossen på våran plätt så dte har sett ut som f-n på våran framssida... baksida oå för den delen!!! vi har inte klippt gräset på år och dagar... men det regnar ju hela tiden... och så blir det en fin dag endra är man inte hemma eller så har man inte tid just då eller så börjar det regna igen innan man hinner ut och klippa... desutom klippte vi ner hela häcken på baksidan mot vägen för den var så gles. Vi tänkte först kapa halva... MEN då hade det ju bara stuckit upp kala grenar ur maken. Våran tomt passar kanske inte in riktigt på våran gata då alla håller på och piffar hela tiden.... men jag tror att vi kommer få det riktigt fint sen.... så ogilla oss ni bara!!! Desutom har vi lite mer intressen än att stå ute och fixa jämt och ständigt... Har lite planer inför nästa år då jag inte ricktigt tycker om rabatten på framsidan.... Vi har iaf gjort mycket på våran "tomt" detta år iaf. Förra året var ännu värre.... Fast de kanske inte är vårat ointresse för trädgård som får grannarna att se tjuriga ut... kan ju vara så att de har dåliga dagar typ jämt oxå....

Läste på Annas msn (matildas plastfarmor) ett väldigt bra citat:

"FÖR VARJE MINUT MAN GNÄLLER FÖRLORAR MAN 60 SEKUNDER AV GLÄDJE"

Ingen aning om vem som sagt det men riktigt bra var det iaf!!! 

Idag har jag och Matilda varit till Mormor/mamma och hälsat på och klippt klor på katterna.... Jag rensade svamp som de plockat igår när de var ute i skogen elina och min mamma och nu ska jag bara förvälla och frysa in =)
Någon som är intresserad av 2 st chinchillor??? Bara att höra av sig. Ska lägga ut dem på blocket.
Sen tog vi en repa till Bjurs och hämtade mina trasor (ENJO) so jag beställt och så drack vi kaffe iaf jag Matilda fick välling

NU har lasset med asfaltskross kommit och så här ser det just nu ut på våran uppfart

 

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0