Choklad brun .... ja varför inte =)

Igår så gjorde jag nått jag inte gjort på flera år tror jag. Iaf ett bra tag före matilda iallafall så det är iallafall nått 2 år kanske. hehehe va kan de vara.. jo alla som sett på FB har ju sett att håret är chokladbrunt och jag blev faktist ganska nöjd. Tänkte vara lite vågad och jag hade funderat ett tag på att dra i en färg så igår stod jag och höll i två färger. Mellan Brun eller den lite mörkare varianten ChokladBrun och så tänke jag att nä nu jäklar så ska råttfärgen bort och nu är den borta för ett tag.... tänk va lätt de kan vara att känna sig lite fräsch och känna sig lite piggare i detta höstmörker.

Min Syster har varit här och hjälpt mig lite med min duracell kanin medans peter sliter och jobbar. Och så har vi umgåts och frossat i ja varför inte i Choklad =)Så nu är alla chokladförråd tömda, men jag har en grej i frysen de skulle tydligen varaganska nyttigt oxå med choklad! Mosad banan blandat med cacao och så in i Frysen. Så jag tänkte ta och smaka snart =)

I helgen drar vi söder ut, inte för att jag tror det är varmare där men jag har Annica Abstinens och hon har Matilda Abstinens... MEN  efter denna helg kommer hon ha fått en kraftig överdos och har hon otur måste hon sova igen sig minst 1 vecka eller 2.
Och så dyker min Underbara Lilla Syster upp och tar hand om huset och Katterna.
Så alla Inbrottstjuvar vet det....
Man ska ju inte skriva att man ska på semester pga inbrottsrisken =S Men detta hus står ALDRIG Tomt.
Vi har sådan tur att vi alltid har en liten bror eller syster som gärna rår om våra missar medans vi är borta och så har man tur kanske jag kan få golvena torkade =D

Nä nu Tänker jag kliva in i duschen för i morgon fm blir det öppnis =)

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0