Saknad misse kommit hem igen!!!

ÅÅÅ va skönt det var att komma ner efter att ha hämtat Matilda uppe efter sovstunden, se ett välbekant kattansikte sitta och titta in på mig från fönsterbläcket.... de var Wille och tårarna bara sprutade på mig för jag trodde då det värsta, att han inte skulle komma tilbaka någe mer.... En Trött och hungrig katt som gått ner nått kilo eller två för han var väldigt lätt och tunn.. Skitig, full i bös.... kan han settat instängd någon stans??? De får man nog aldrig reda på.... Men gud va skönt det är att han är hemma....

Matilda hon bara sover hon... äter och sover och så är hon vaken en stund ibland...hon är så snäll...världens underbaraste... man blir så lycklig av att bara titta på henne

Igår var hon och hälsade på gammelmormor och gammelmorfar och gammelbea!!! hehe.... bea hund var lite bekymrad men blev nöjd sen när hon väl fick lite uppmärksamhet...

Idag kommer Gammelfarbror från Karlstad eller va det blir och kollar in våran skatt... Vi väntar just nu på att pappsen ska bli klar med jobbet så han kan komma hem och mysa med oss....

Jag funderar dock på att traska upp till affären och köpa ett paket kaffe.... såg att de små svarta kornen börjar att sina i burken... tänk vad kaffe det gått åt..... på 3 veckor har det gått 3 paket.... vi brukar ha fullt sjå att göra av med ett på en månad... Men när peter var hemma dracka han kaffe varje dag... och så allt besök... och nu när jag är van att dricka kaffe varje dag så lär jag ha 2 koppar om dagen jag med.... dessutom så hinner de ju kallna i mellan åt så jag måste brygga nytt... för man glömer lätt bort koppen när man pyslar med Matilda.....

 nä ska dricka upp kaffet och se om man ska ta sig en tur fast det är rätt så kallt ute nu...eller de drar iallafall lite kallt....

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0