Misse Saknad!!!

Ja nu har det gått 72 timmr sedan jag släppte ut Wille!!! Peter ringde polisen för att höra om de fått in någon anmälan ompåkörd katt eller upphittad. Men inte... Var ut och kollade igår en sväng.... men ingen Wille någon stans... Man blir lite knäpp av ovisheten....

Min lilla tjej sover nu.... hon somnade runt halv 3 i natt. Sov i allafall till 8 första gången sen ringde min mamma och väckte mig vid 9 snåret.... då vaknade även Matilda och nu har hon varit vaken ett tag och precis somnat....

Funderar om man kanske ska ta fram damsugaren.... och få upp lite katthår.... men först brygga lite kaffe.... Måste hålla konsentrationen jämn =)








byebye
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0