Måndag.....

Lillskrota ligger och sover och de borde väl jag oxå göra... Hon har sovit lite halvtaskigt i natt och bara velat ligga nära eller snutta på tutten... Hmmm undrar jag om Pappsen kunnat sova nått i natt....
Vi ha i allafall sovit från och till på förmiddagen innan jag bestämde att det nog är bäst att kliva upp...

Nu har jag fått börja stänga dörren in till sovrummet igen.... Matilda ha fått börja sova i spjälsängen vilket går bra... lyfter över henne när de är matdags och så får hon ligga kvar om de är så att hon blir lättväckt eller om klockan är så pass att vi snart får hela sängen för oss själva... annars lyfter jag över henne igen... men Winston skulle ju självklart oxå upp i spjälsängen och jag litar inte på han till 100%
Det blir bastuvamt inne i sovrummet så vi måste fixa grind så katterna får vara på nedervåningn på natten...

Ingen Wille har synts till heller!!! I morgon har han varit borta en vecka.....
=(

Snön bara faller ner.... jag som vill ha vår....

Idag ska vi åka och hälsa på gammelmormor och gammelmorfar i bjurs.... när pappsen slutar....
Han har förresten shoppat på city gross idag... hittade ett babygym för halva priset.... så han slog till.

Posten kom och Peters foto tidning som han sagt upp kom i lådan.... irrterande.. Hoppas att det är en engångsföretelse så det inte är ett sånt där drygt vägra fatta bolag som skickar tidningar fast man sagt upp abonnemanget...

Sen trillade även välkomst gåvan från vi föräldrar in... Hur man nu ska få tid att läsa tidningen =)

Nä ska väl ta och blädra igenom Falukuriren innan den ska i pappersåtervinningen och lillskrota vaknar...


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0