Svich

Så var helgen över!!! Vart tog den vägen????

Trots det mindre roliga vädret så har helgen bara flygit fram...och vipps så är det måndag igen!!!

Fredagen var mamma hit en sväng och drack lite kaffe. Sedan skyndade Jag, peter & Matilda och handlade lite innan Annica skulle komma.... Hon hade precis anlänt när vi parkerade hemma igen. Vi beställde Kebbab och så snackade vi en massa skit om allt mellan himel och jord . Peter åkte iväg till en kompis så vi fick vara för oss själva.. Sent blev det och vi kom inte i säng förens run t 02:00...
Lördagen fick Matilda vara pappas tjej och Jag och Annica åkte till kupolen och Shoppade. Jag hittade lite till mig själv. Så handlade jag en stol på bord till Matilda. Hon är lite liten än men snart sitter hon nog med lite hjälp av uppbullning. Det värsta som finns är ju och ligga ner om man inte är i babygymet eller ska sova. 
Vi hade planer om att grilla men vi fick ta fram Quickgrillen och grilla inne för vädret var inte det roligaste. Sen Blev det soffan, rödvin, chips och så löste vi en massa världsproblem. Klockan blev självklart 02:00 igen innan vi kom i säng.

Men vissa uppvaknande för mat så sov Matilda länge på söndagen och det var skönt. Slappa dag tills Annica skulle åka och vi skulle på kalas. Mormor fyller år på tisdag och det firade vi igår söndag. Matilda slocknade i vagnen så vi passade på och spela ett spel när alla andra åkt. Kl 22:00 väckte vi henne för hemfärd. Vaken och glad fick hon leka av sig i babygymet innan sängen igen och strax efter 00:00 så sov hon igen. Fantastiskt, blev lite orolig att jag skulle få tillbringa hela natten vaken.

Idag hade vi sovmorgon med mys och lek i sängen på förmiddagen. Sedan dator för mamma och babygymet för matilda och rätt som det var när jag tittade dit så sov hon, så nu sover hon under babygymet.


Nä nu ska väl jag gå och göra någon nytta kanske. Diskbänken ser ut som ett bombnedslag....

byebye

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj sikken fin body hon har på dig!!! :-)

2009-06-17 @ 13:55:03
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: Åsa

Hmm, skrev fel! På SIG ska det ju stå!! :-)

2009-06-17 @ 13:55:37
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0