Studentfirande

Japp igår var det studentfirande. Min Syster Elina tog studenten igår efter 3 år på Media programet i Mora. + Fotbollsinriktning så hon har spelat boll oxå i 3 år. Men nu är hon arbetslös, fast hon får komma hit och gräva lite åt mig. Slavgöra som är skit tråkigt.

Låååång dag var det igår och Matilda sov sig igenom de mesta av dagen. Student skivan hölls i Stenäset hos Elinas pappa i  deras nybyggda hus. God mat buff'e med rostbiff, skinka och älgrostbiff, Potatisallad medmera.

Idag Fick jag sovmorron. Jag sov förstås jätte länge och det var såååå skönt.

Sendan blev det grillning med peters bror med familj.

Håller på att stryka lite gardiner som kommit från jotex idag... Blir nog bra när dem väl kommer upp....

Ska ge lilltjejen mat så hon kanske blir trött och somnar någon gång

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0