Canal Digital och en ful mus

Japp nu har vi det, canal digital snart har telia tv gjort sitt. En månad till upp sen så är det ett minne blott. Eller om det är 10 dagar. det visar sig. Kommer inte ihåg om det var internet eller tv:n som gick ut i juni.
Men inte blir vi utan internet för det. Tro inte att ni blir av med mig =) nä vi ska ha vårat telia mobila bredband. Lite billigare och vi har ju ett året ut minst så varför inte använda det istället för att bara betala det. Sen får vi se hur det blir. Blir ju lite segare om man säger så man kanske inte fixar det och får skaffa bredband igen =P I-lands problem......

Igår var vi till röstlokalen och gjorde vårat jobb.

När vi kom hem fixade vi och donade lite på framsidan. Så nu är växterna mellan våra plattor ett minne blott =D jippi

Sen kom Peters bror m familj och fikade...

Föresten så kom Wilma hem med en mus idag. Första musen..... Ursch...jag skrek..... men den levde dock inte...
Som tur var kom Peter hem en snabbis för att snacka me digital killen som kom 5 min efter Peter lesnat och åkt tillbaka till jobbet så han tog hand om musen.... annars vete sjutton vad jag gjort.....tycker det är lite läskigt med möss även fast den var död.

Wilma var förstås jätte stolt jägare och ville visa upp sin fångst för matte och husse...

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0