Kärleken

Det där med och hänga tvätten i går blev aldrig av... den ligger fortfarande och väntar. Jag satt istället och läste igenom alla mina blogg inlägg och det tog vist sin lilla tid.

Lagomt tills jag var klar med läsandet  klev Peter innanför dörren och det var bara och börja tänka på middag. De blev soppa och våfflor.  Riktigt mumsigt.

Annars var det en lugn kväll igår. Kollade tv och Peter och hans kompis var ute och skruvade med skodan. SKITBIL. Sitter här hemma utan bil igen och kommer ingen stans. suck...Peter använder v70 igen till jobbet och grisar ner den.

Sitter med ett öga på days... shit va dåligt det är nu för tiden... skamligt dåligt... vore skoj om de kommer till saken någon gång.

Igår
var det 9 år sedan vi träffades för första gågen på en fest i sågmyra... hehe... I morron firar vi 9 år tillsammans. Inte trodde vi för 9 år sedan att vi skulle bo i radhus och få barn tillsammans. Då var det mest en flirt... som lede till det ena som lede till det andra och som till sist blev en förälskelse utan des like. Fast vi varit i tillsammans så länge så är kärleken otroligt stark fortfarande. Peter är verkligen kärleken i mitt liv. Allt har inte varit en dans på rosor i 9 år men de ska det väl inte heller vara. De krävs en viss motgång till framgång.  Det är så härligt att planera livet tilsammans.

Nu börjar förlovningsringen sitta lite tight. Skulle tro att jag börjar bli lite svullen om fingrarna. Får se om jag lär sätta den på halsbandet snart istället.

Idag blir det kyckling till middag. Undrar bara vad för kyckling. De e ju så gott att bara steka på men lite ris och sås. Eller kanske lite klyftpotatis kanske =) Ris är inte riktigt det bästa jag vet. Fast det går ju ner och vissa maträtter passar inget annat!

Let's danc
ikväll. Får vi inte missa. Tråkigt bara att Magdalena blev sjuk. Och att hon inte blir ersatt det hade kunnat bli spännande. Fast då kanske de inte blir någon som får åka hem den här veckan heller? Vem vet.... det visar sig ikväll.

Hoppas bara att man kan sova i natt. Bullade upp med typ 8 kuddar i natt. Och sen efter en evighet då jag hittat en någolunda skön ställning att sova i så somnade jag. Stackars Peter han lär ju inte haft mycket till plats när jag väl somnade och bredde ut mig.

Nopp hänga tvätt nu då.... är såååå tråkigt

                                                        BYEBYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0