tjenixen!!!

Vet att jag inte är duktig på detta längre....

Men passar på att uppdatera lite...

* Ja är nu hemma på heltid. Har gått på havandeskapspenning nu i januari så nu vilar jag upp min inför bebis ankomst.
Lite långtråkigt är det. Men man känner i kroppen om man hållt igång en hel dag.

* Peter jobbar på dagarna. Han var arbetslös ca 1 månad. Och idag har han köpt en till bil som han kan använda på jobbet... Äntligen kommer man kunna gör nått på dagarna om de skulle falla mig in, dessutom så blir inte volvon lika skitig!

*Jul och nyår har flytit på bra. Förutom att jag åkte på världens dunderförkylning under nyår. Men nu e jag frisk och det är så skönt.

* För Just nu räcker det med att man har blivit typ 13 kg tyngre sedan i sommras. Bebis spratlar på där inne och de händer att man får en ordentlig kik på revbena eller så håller h*n på att möblera om där inne. Men de e så mysigt. Fast jag längtar tills h*n kommer ut. Det är dåligt med kläder som passar och jag har börjat gå lös på peters kläder. Annars är man bara i vägen, i affären eller på andra trånga utymmen. full buss är ingen hitt!

* Tur e iaf att tv tablån är bra på dagarna. Cityakuten på tv8, days på tv3(fast den serien suger just nu), Anne på Grönkulla e riktigt bra på tv4. Sen börjar City Akuten igen på tv8. Om det inte går nått annat spännande på filmkanalerna.

* Datorn finns ja alltid tillhands annars.. Fast jag ignorerat bloggen. Vet att jag skrivit 100 gånger att jag ska bli bättre på de men jag skriver inget om det nu för då kanske jag skriver nått igen om ett tag.

* Men nu när jag får bilen hemma kanske man ska ta sig i kragen och åka å hälsa på folk istället!

* Nä nu ska man väl gå och knoppa och hoppas på att missarna vill följa med

                                              *byebye*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0