Shoppa på nätet!!!

Idag firar vi 9 år och jag fick en jätte fin bukett med röda och vita rosor  och så vita liljor av Peter i går när han kom hem.
Han är så söt, love him!

Hängde på tradera igår. Hitta massa bebiskläder som jag lade i en minnes lista. Sen när Peter kom hem fick han kolla igenom och se om han såg nått av intresse. Vilkt han gjorde.
Hittade 2 st pyamasar som slutbudet blev 6kr.
Sen 2 st andra pyamasar för 31 kr.
Och idag blev det ett par laban vantar för 36 kr.
Får se i kväll då går en annan auktion ut som verkar intressant. det var ett jättefint startpaket. dock i st 56 som bebis kanske inte kan använda med en gång men de så sött. Och just nu ligger budet på 71 kr. de var någon som bjudit övermina 70. Men jag tänkte vänta till senare, för auktionen går ut 20:44 i kväll så då kan jag lägga ett bud lite närmre utgångstiden.

Här e lite bilder på de vi shoppat!


             31kr


             36 kr


                6 Kr


Dessa vill jag ha. Vi får se i kväll om vi får det eller inte!

(klicka på bilderna för att se dem större)

Igår var vi till Peters bror med familj och spelade kort. De var så skönt att få koma från hosjö en stund.
Jag och Åsa förlorade dock, men de kommer att få revanch.

Katterna har bråkat precis hela natten känns det som jag har sovit så dåligt och när jag var upp på toa mitt i natten kändes det som om jag halkat om kull på en hård isfläck för svanken var inte riktigt som den brukar. Dessutom så kände jag av svanken varenda gång jag vände på mig. Nä nu börjar det bli lite drygt och vara så här stor.

Just nu är Petre och tvättar bilen. Den var så skitig. Men bara för att han tvättar den nu kommer det säkert bli plusgrader och slask nästa vecka. Det brukar aldrig slå fel!

Ikväll kommer det kompisar till oss som vi inte träffat på en mindre evighet. De sak bli skoj. Vi ska hyra film och titta på. 

Nu fick jag medelande av Peter. Nu e han på väg hem så jagska gå och fixa till mig lite tror jag!!

                                                                           BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0