Misse Mjao Har Ont I Örat




Stackars lilla Winston
.
Hela örat har svullnat upp på honom. När husse kommer hem blir de å hjälpas åt och leta skorvar som vetrinären trodde att han borde ha någon stans. De ska pillas bort och tömmas på var. HAN kommer hata oss sen. Går det inte får vi ringa vetrinären igen och så får de picka hål på eländet.  Och de lär säkert inte vara garatis =( 
Men vad gör man inte för sina små liv.

Om en timme ca är det dags för föräldrautbildning igen. Får se vad det handlar om i dag =) Andning var iaf en grej vi skulle gå igenom.

Igår var jag å hälsa på Linda. Ungarna bara växer så det knakar. De håller på och bli så stora.
Annars snackade vi bara skit i 4½timme innan det var dags att åka hem igen.

Och i helgen
har peters kusin från sthlm varit och hälsat på med sin tjej från Frankrike. Hon hade blivit riktigt duktig på svenska. De var tur det eftersom jag e förskräcklig på engelska.

 39 Dagar kvar til beräknad förlossning. Börjar bli lite nervös. Sofia Rågenklint Hade skrivit i Falun Runt till alla förstföderskor . AJAJ de skulle man inte läsa. Då blev jag lite skakig. Men just nu längtar jag iaf tills bebis kommer ut och man blir av med magen och kan andas ordentligt istället för att för att flåsa.

På Lördag Firar Jag och Peter 9 ÅR. Shit vad tiden går fort. Nästa år firar vi 10 ÅR. Det är ju en evighet.

ska gå ut och hämta posten. Eller iaf tidningen. Posten kommer nog inte förens om en ½ timme.

                                                                                   BYEBYE

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att du börjat blogga igen tycker jag! Åsa

2009-01-29 @ 13:04:40
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0