Dagens Post!!

Japp då har man gått igenom den... Posten alltså...
Inte mycket av intresse där.
Räkningar från CSN jag har bara 34 960 kr kvar att betala av mitt CSN lån *jippi* och efter de här årets slut har jag bara 28 440 kvar. Så om ca 5 år kanske man är av med det lånet och då är jag nästan 30.
Och då hande ju jag tänkt att plugga igen. Eller ja om det nu inte blir tidigare men målet är att jag ska börja plugga igen vid 30 ca. Och då kommer lånet att vara 3 dubbelt så mycket bara för att man pluggar 3 istället för 1 år.

Sen fick jag även besked från försäkringskassan att de satt in pengar på mitt konto. Som om jag inte redan viste det.
Räkningarna är betalda och klara.

Tack och lov att jag sluppit bråka med dem än så länge.
För jag skriver än så länge för de kommer säkert komma på nått och bråka om sen.

Sen de roligaste brevet av allt idag var anställningsbeviset på min fasta tjänst som jag ska acceptera och skicka in till jobbet.
Hälsade på dem en 15 min igår när vi var upp och på studiebesök på förlossningen. De var ganska fullt där uppe fast tyst. BB var smockfullt iaf. Får hoppas på lite mindre belastning när min bebis ska ut.

Vi storhandlade i går oxå. Massor blev det. Tyckte vi fick ganska mycket för 1300:- med tanke på att de var eko överallt här hemma och att vi köpte lite bebisgrejor som kan vara bra och ha hemma sen. Listan på grejor som måste införskaffas blir mindre och mindre.

Winstons öra
är fortfarande svullet och ömt, men vetrinären och jag kom överäns om att avvaka tils nästa vecka eftersom han inte är allt för besvärad av det och förhoppningsvis så kan hans lilla kattkropp ta hand om det själv. Blir det inte bättre eller om det spricker så är det antagligen en varböld som vi måste tömma ur. Men vi får hoppas att han fixar det själv.

Snart börjar cityakuten på tv 8. Bäst att skynda sig upp och hänga tvätten innan om jag hinner. Annars får det bli i reklamen.

                         byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0