Kalas, Sågmyra och Lister

Äntligen kan jag titulera mig frisk iaf. Nu är den nästan helt borta förkylningen och även hostan som varit en plåga....

Är inge vidare att fixa htlm koder så man kan trycka direkt på texten, länken märkte jag i förra inlägget!!!

Helgen har rullat på.

Lördag var det kalas för Morfar som fyllde 65 i torsdags. Ungdomarna som vi då kallas åkte hem först. Kl 20.00 var vi hemma. Och då hade jag skjutsat hem Mamma för hon skulle åka med oss hem för att kunna ta ett glas vin. + Mina syskon LilleBror Joel och hans tjej och så min Syrra Elina och hennes kompis. Och vi hörde väl till den yngre generationen. Förutom mina kusiner...de var kvar och de är ännu yngre... Mormor ringde på Söndagen och då frågade jag om de blev sent!!! Hehe Mormor kom i säng 04.30. Gamlingarna kan hålla i gång dem.... 04.30 hade jag sovit ganska många timmar. V igick och la oss vid 00.00 snåret då en film slutade på tv400 och jag somnade nog när ja huvudet på kudden... för jag var helt slut efter allt kalasande.

Söndag sov vi länge. Klev upp vid 12.00 ca. Peter klev upp tidigare...men jag var död... Efter dusch och frukost... kom Stefan och Marie och Amanda...Stefan skulle hjälpa Peter sätta upp dörrkarmar och lister uppe... Och de blir så bra ...
Det är så skönt att de börjar hända nått där uppe. Nu är det bara ett rum kvar och så hallen uppe att sätta lister i.
Jag och Marie tog med Amanda och åkte till Sågmyra....Lager 157. Jag hittade dock inget som passade men jag köpte 2 st pike' tröjor till Peter för 40:- st...

Hem för pizza och sen så kom pappa och hälsade på en sväng. När alla åkt och Peter skjutsat hem Stefan så var man helt slut... Full rulle och dagen har gått jätte fort....Likt förbannat kan man inte sova och jag stängde väl av tv:n vid 0200, fast man är hur trött som helst...

Vakanade när Peter Skulle åka till jobbet. Slog igång tv:n i morse och zappade mellan Nyhetsmorgon och go morgon på svt.... Peter fick iaf inte igång Skodan i dag så han fick lov att ta Volvon till jobbet...Drygt!!! Trodde SKITBILEN skulle bli bättre efter att Peter kostat på en dyr del som hans meck-kompis fixade dit i går men näääää inte då....då vill den inte ens starta....Bilen är 11  år hallå...så gammal är den inte ju... Tacka vet jag Volvon iaf.... den e bra den...

Somnade om senare iaf och sov så där onödigt länge.... Och det enda jag gjort idag är att ätit frukost och bråkat mad datorn!!! När jag skriver detta inlägg börjar den visst räta till sig och inte vara så seg iaf...Förra inlägget var hemst...Då fick jag vänta på och se vad som skrevs för bokstäverna dök upp en kvart efter man skrivit dem...

Vilken tur att Tandläkaren skickar kom ihåg SMS. Så Jag han ringa och Avboka tiden i morgon kl 08.30. Skulle avbokat för flera veckor sedan men skjutit på det och sen glömt bort det....Ska ringa facket oxå....hmmm undrar om de har stängt för dagen....

Just nu funderar jag oxå om jag ska gå ut och hämta posten och kolla vad frysen har att erbjuda till middag idag!!!

Hoppas på att Bebis vill Komma snart!!!!

                                                                 Hej Hopp
                                                                               Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0