Tvätt!! projekt!!

Fick inte klädpaketet igår nå=( men fick ett annat istället i dag för 16 kr.

Tittade runt lite på telefoner igår och hittade på en som skulle passa mig.
Jag älskar ju min telefon men den börjar bli lite ledsen efter nästan 2 år. Men jag hittade typ en likadan fast nyare och gladare och så lite mer uppdaterad!
                                                        

 Och så är ju rosa ganska fint =p

Vi hyrde en film igår den var ganska bra faktist. Psykologisk polisdrama/triller med Robert De Niro och Al Pacino.
Den heter iallafall RIGHTEOUS KILL.

Vi åt på Tsatsiki igår. Det var gott och man blir proppmätt!! Vi bestämde att vi kostar på oss detta för man firar ju bara 9 år 1 gång=).

Och så i går natt vid 12 snåret fick jag för mig och kolla katternas öron. Wille den lille lortgrisen hade så skitiga öron att jag fick lov att börja med tvättprojekt mitt i natten. Willes var de allra skitigaste och de ska tvättas igen om någon dag. Wilmas öron var jätte rena och fina och Winatons var inte heller så tokiga. Bara hans onda öra var skitigt men det är ju inte så lätt och göra rent när det gör ont. Får se hur det ser ut till veckan. Om man lär upp till vetrinären med han eller inte. De har inte skett några förändringar än iallafall i örat. Möjligen att det fyllt på sig lite till.

Peter och hans kompis är ute och håller på med bilen. Hoppas de fixar felet, läckte bränsle tydligen från någon slang. Vill ha tillbaka v70 till veckan så man kan hitta på nått på dagarana.

nä nu sak jag göra någon nytta tror jag!!!

                                                                 byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0