Skabb

Katterna ja.. antagligen är det skabb.... ursch men bara och behandla och se om det ger med sig. Så ska gå och fixa öronen på dem sen.

I morron ska jag till Rättvik och hämta en babysitter. Åker direkt efter jag varit hos Barnmorskan.

Det kom lite tradera fynd hem i brevlådan idag vantarna och så tiger pyamasen.Nu är det bara 2 pyamasar kvar att få. de jag fick för 6 kr.

Peter har köpt en ny telefon idag. En SonnyEricsson C905. Min telefon jag ville ha fanns inte att få tag på.. eller jo själva telefonen men jag vill ha en rosa och de kunde inte telia få tag på för 3 har köpt upp rätten till den färgen. Hoppas de släpper på den til sommaren så kanske telia kan ta hem den då. annars kanske man får lov att ta en blå eller vit. Vi får se. Jag har inte brottom att skaffa ny... det är peter som är hetsig mobilanvändare...han har iaf haft den gamla i 9 månader nu innan han skaffade den här. Och Ifonen kanske inte riktigt var så bra Han ka ju inte få mms eller skicka.

Nä ska kolla ARGA snickaren nu....

                                BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0