Sitter ännu upp jag!

Har ännu inte gått upp för att försöka sova. Men det har Peter gjort han jobbar ju så han blir trött.

Va till Bjurs en sväng idag och hälsade på mormor, morfar och Bea. Det var ett bra tag sedan man var dit och hälsade på och jag ville se något annat än Hosjö så vi åkte dit och fikade. Bea (hunden,beagel) blev så glad och se oss igen. Fast lite tjurig över att vi inte kommer oftare, ratade nästan våra knän för morfars i stället. kom hem 2030 så missade tv proramen. Men de går ju i Repris.

Haft lite samnadragningar nu på kvällen och bebis har levt livet en stund. De har varit lungt där inne i dag men och andra sidan har jag ju sovit bort den oxå. Så den kommer nog och sprattla på en stund till om inte lagomt tills jag tänker gå upp och sova.

Drack min första kopp hallonbladste idag. Smakade apa. Eller iaf illa. De ska vara bra för att inte gå över tiden. Vi får väl se om jag lär mig att dricka en kopp om dagen. Inga garantier finns ju att man inte går över tiden ändå. Men just nu börjar jag bli trött på och vara tjock. Jag går in i allt med magen, vaknar varenda gång man ska vända på sig, trycker mot blåsan och måste kissa varenda gång man äntligen lyckats somna gott och så ont här och var så fort man sitter still mer än en timme är det åt helsike med ryggen och alldeles stel. Dessutom börjar jag jag ju längta efter min lilla bebis. Få hålla den och lukta på den och lära känna den. Låter lite freek men, bebisar luktar så gott. Så nyfiken på vad det blir, det börjar nästan bli lite frustrerande att inte veta. I natt var det en pojk iaf. Vi får se 1 månad kvar ca.

Nä om man ska försöka gå och sova. Så man är pigg på Föräldrakursen i morgon.

                                                           Natt i Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0