Kort dag!!

JA nu är kl snart 1600 och jag har inte varit vaken länge alls. Vaknade strax före 1300. Fick en chock när jag vakade. Å andra sidan så kändes det som om jag äntligen somnade när peter åkte hemifrån stax före 0700. Före dess har man sprungit på toa eller vänt och vridit på sig.

Så snart kommer Peter hem och då är det dags för middag. Se om man kan hitta på nått eller om de blir tv:n och kommisarie Lynley som man kan köpa av expressen i dag. Engelska deckare har blivit en favorit sen vi lånade Morden i Midsomer av peters farmor och farfar.

kl 2000 ikväll börjar en ny serie Familjen Annorlunda. Något som jag skulle vilja se men som Peter inte kommer vilja se för allt i världen. Familje dokumentärer är inte riktigt hans grej. Så jag får spela in den kanske eftersom vi har fyran uppe och se sen när han somnat. För jag lär väl inte kunna sova i natt nu nä jag sovit hela dagen. Suck

Jag tycker inte riktigt om och vända på dygnet. Vi får se sen om bebis vänder tillbaka det eller om den kommer och vara en nattuggla precis som jag kan vara ibland när ovanorna dyker upp. Det som är så skönt att kunna kliva upp i någorlunda tid och sen faktist vara tött på kvällen sen.

Nä ska nog ta och kolla tradera innan Peter kommer hem.

                                                               Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0