kl 13:00

Ska jag ringa till facket så att jag får betala fackavgiften på nått annant vis än via lönen.. Kommer ju inte få någon sådan nu på ett tag.

Va på föräldrautbildning igår. Pratade Amning och Relationer.

Sen på kvällen var det möte för friköp i våran brf. Så på Torsdag nästa vecka ska vi till banken och diskutera lite...

Vi får se hur det blir...

Idag ska jag åka ut till Grycksbo en sväng och hälsa på Moster me familj. Blir kanske sista gången på ett tag nu dessutom själv och åker ut, min Moster och kusin åker till Alperna i morgon och kommer inte hem förens runt den 28 Feb och då kan ju bebis ha kommit...

Nä nu är kl 13:00 + några minutert.

                                  Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0