Börjar hämta sig i förkylningen!!!

Är mycket piggare i dag. Hoppas det vänder nu. Är fortfarande hostig och snorig och det är förj-vligt att kliva upp ur sängen för då börjar man med morgonhostan.

När jag skulle gå ut och hämta posten i dag så kom Mormor och Morfar och hälsade på, jag han inte ens ut genom dörren. Det var skoj att de kikade förbi. Tiden på dagarna går lite fortare om det händer nått under dagen...

Och denna helg har gått jätte sakta.. Både jag och Peter har slagits om soffan för vi har varit så förkylda och bara legat. Men idag är han tillbaka på jobbet.

Jag ska försöka städa lite idag... Det har grott igen ordentligt nu när vi har legat. Nog för att det går ganska fort i vanliga fall oxå. Men nu ser det förj-vligt ut här hemma. Och bara man blir av med lite damm kanske man piggnar i ännu fortare.

Med den här hostan som jag haft hoppas jag Bebis kan titta ut lite tidigare än planerat...
Nu är bebis helt fixerad, nog för att bebis legat åt rätt håll ganska länge och börjat sjunka ner mer och mer. Men nu finns det inte en chans att den vänder på sig hoppas jag. Var till barnmorskan i  Torsdags och allt såg fint ut då.
Blodtrycket låg bra fortfarande.
Hjärtljuden låg på 152/min och sf måttet var på 34 cm. Tror magen sjunkit lite nu oxå, det är så mycket lättare att andas men besöken på toaletten är allt oftare.

Denna helg har i stort sett bara innehållit en massa skräpmat. Pizza både fredag och söndag och en massa godis. Brejk, Pringles, Glass och en massa Fanta och Loka. (mest Fanta)
NU får det ta och bli slut på detta frossande. Fast det har varit skönt att bara äta och inte bry sig när man varit så förkyld. Förkyld och höggravid är verkligen inget jag rekomenderar. Och jag har lyckats 2 gånger.

Brukar nästan aldrig bli sjuk. Mitt jobb är som ett slags vaccin. Men nu när jag inte varit där på ett tag, snart 2 månader lyckas jag åka på det mesta. Bara man inte åker på magsjuka för det går väl en hel del sånt nu oxå.

Nä nu ska jag gå och göra nått vettigt.
                                
                                                                  BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0