Är här ist...

Hade tänkt och dra över damsugaren...men hamnade här ist...

Igår var jag till Barnmorskan... Hjärtljuden låg då på 160/min Och de var full rulle i magen...
BM trodde först bebis vänt tillbaka sig och efter att 3 st hade känt så konstaterade dem att bebis låg med huvudet ner åt.
Vilken tur....fast annars hade jag fått åka och kollat med ultaljud hur bebis låg...de hade varit skoj det med...
Fast att vända bebis hade ju inte varit så skoj...

Efter att de bråkat så med bebis så kunde den inte lugna ner sig och somna om heller... nä de var livat där inne fram till 13:00 då jag somnade i soffan som en stock... då hade den varit livat där inne sen kl 10:00.
Jag sov till kl 16:00 då Peter ringde och väckte mig.... Jag var totalt slut hela kvällen i går.
Men jag tittade lite på tv innan jag somnade vid 00:00. För de var uppdrag granskning som var ganska så spännande...
Annars hade jag somnat mycket tidigare....Vi kom hem strax före 20:00 då Peter hjälper en kompis att tapetsera om deras vardagsrum.

Nä nu ska jag väl gå och damsuga...
 
                                                     BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0