Sim Sim

Japp Babysim idag. Matilda tycker det är jätte kul att bada. har inte alls tid att vara med på aktiviteterna när vi sjunger för hon ska plaska och titta och se vad alla andra gör =) Idag så fick hon vatten över huvudet och det gick  ganska bra. Hon är väl lite van sedan hon dragit duschmunstycket över huvudet ett par gånger när man inte hunnit med =) Idag var Mormor(min Mamma) med brevid kanten. Underlättade enormt att ha med någon som tog hand om Matilda efteråt.

I helgen har vi varit på IKEA och shoppat. Har en hylla kvar att skruva ihop sedan så är det nog klart. 4 köksstolar till köksbordet som blivit ett normalhögt bord nu när Matilda fått en egen Bra stol självklart inköpt på ikea =). Så Barstolarna står i förrådet och trängs nu.

Igår var vi ner och handlader ett par simbyxor till Matilda och så fick hon en höstcardigan eftersom hellokitty tjocktröjan börjar bli lite liten. Allt som jag velat ha på tradera har jag bara blivit överbjuden i så de blev en tripp till Lindex. Plus att de hade lite strumprea oxå =) Hade även en rabbatkupong på att få ett tvåpack strumpor om man handlade nått så då använde vi även den =)

Dags att kolla efter lite tossar till fötterna och lite mössor och vantar. Matilda ska väl ha en overall oxå. Kikar även på det på tradera men blir oftast överbjuden =/ Men lite fynd har jag gjort iaf. Lite bodysar och byxor. Snickarbyxor/Jeans och en badrock. Sedan så ropade jag hem en lundmyr tallrik och en rosa Bamse flisfilt. jag har gått och kärat ner mig totalt i bamse... undra om det finns Bamsetapeter =)

nä ska väl börja avrunda och krypa till kojs... Natt i natt

Sedan har jag fyndat lite på tradera oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0