semester igen???

Nä det kan man väl inte kalla det!!! Även fast jag inte varit in och skrivit nått på ett tag....

Jag har fått för mig att stor rensa hela huset från minsta garderob och jag är i princip klar nu... efter ca 3 veckor... nä då jag har väl inte rensat i 3 veckor kanske men plockat och haft mig på i allafall. 

Igår satt matilda alldeles själv ganska länge =) sen kommer hon ju på att ojdå gör jag de har själv och då välter hon. Ibland kommer hon på hur man gör för att komma upp innan man vält helt ibland blir hon liggandes.

Nu ålar hon omkring överallt oxå. Badrummet uppe är extra spännande. Annars när hon är i gåstolen springer ho iväg och jagar katter eller hittar på annat bus. Lill damen kan inte vara still för fem öre för då blir det besvärligt.... de är som en liten mask som kryper runt =)

I måndags började vi på babysim... ååå va hon njöt att få vara i vatten... I fredags förra veckan lärde hon sig och plaska med handen på vattnet och de visade hon att hon kunde...

Nä nu måste jag ringa banken... vi har bytt till bjursås sparnbank så nu ska jag ringa och höra lite =)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0