Tjodello!!!

Va gör ja här då???

Jo jag ska ju igentligen ligga å sussa sött me ipoden i öronen lyssnandes till rem eller p-floyd eller nå annat som jag kan sommna till... nä de e inte så att jag tycker att musiken e tråkig så jag sommnar. snarare lungnande...
Men kom på mig här i veckan att de inte går att lyssna på p-floyd då jag ligger å memorerar texten å översätter å har mig... då sommnar man ju aldrig =P

Jag börjar i morron 0645 ja... så va gör jag här då...

Inte mycket... passar på att uppdatera bara...

Taco i går hos mossan =) mumma de... träffa brorsans tjej... trevligt... sen titta vi på så ska de låta =/ tråk vill ha harryson,berglund å wells*stava?*
Så va det ju mer uggla...pinsamt.....men ska kolla endå....
så va det kvällens höjdpunkt=P berg flyttar in... F-n va bra hon e min nya idol=).... fattar inte hur hon orka me gynning....'

jobbat kväll i dag. Haft nå å göra hela kvällen... fast hel nöjd med kvällen endå... snabbt har det gått å trevligt har det varit... jag älsakr mitt jobb =D

nä om ja ska gå å sussa då....

natt i natt alla små söta där ute.....

skaffa cykel hjälm.......de ska ja!!!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=548446

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0