Never forgett (f-n va jag suger i engelska)

Nä då!!! Jag har bara jobbat lite... imorron bidde jag flexledig... skönt trotts att jag kommer ligga lite minus. Men de kan man ta igen. no problems on my job!!! vissa dagar....de finns hundra saker man inte hinner med. Och när man jobbar 100% är de skönt att kunna få en dag bara så där=) dessutom ska jag njuta utav bara sjutton därför nästa helg har jag gjort mina 3 helger på raken som man gruvat sig över så länge....å så bidde det bara en ½ helg eller 2/3 iaf =)

men när jag va ledig 3 heleger på raken då va jag ganska stöddig =/ ska nog inte va de nästa gång=) för jag har nog gnällt lite för mycket... eller iaf tänkt...
va iaf oförskämt pigg i morse
(de va vå de, nu efter en tupplur i soffan längtar jag ändå in till sängen....men tyckte nog min plikt för bloggen va starkare...därför jag hade ju skrivit att jag kommit i gång me bloggande....nä nu jäklar ska jag avsluta med )

ont i bena har ja å... fast inte ansträngt så mycket... fryser om underbenen å det värker inuti benen å gör ont när man går...ajajajaja....ska sova länge så fossisarna å benen kanske får vila lite...

Varit hos mina svärpäron idag å fått middag... mumma potatis gartäng å kött... det betyder så otroligt mycket att slippa oroa sig för maten så fort man kommer hem på lördagen för karln e hungrig.... va de inte så att vi visst vi skulle dit skulle han skicka ett mess vid strax efter lunch....VAD SKA VI ÄTA I DAG? har väl fått denna fråga lite för ofta när jag e både mätt å trött!!! hade behöft ha kaffe intravenöst i dag....

när jag äntligen masade mig i säng i går så e jag så förbannat dum i huvudet å sätter på teven å kollar på gammla inspelade sjukhuset flera veckor tillbaka..å när jag äntligen somnar fram mot 2 så vaknar jag exakt 0300 för de står en katt på fel sida av grinden å skakar galler... å den katten fick måttligt med skäll i går då han både hoppat över 1 och 2 gånger!!! men han lär sig aldrig visst..

snart ska ja iaf ta min gosekatt å gå å sova... winston har blivit min katt nästan...han sitter vid datorn me mig å han går inte å lägger sig förens jag går i säng... fast peter ligger å ropar på han=D hihi....matte tar över;)

va till hälsingberg en sväng å sa hej till malin på okq8 åsså...kul å se henne... vi hade åkt dit på kvällningen om de inte varit för att jag somnade i soffan hos svärisarna å peter va riktigt trött han me... han fast han varit ledig hela dagen....

deklarationen kom i veckan...å ja e inte skyldig staten skattepengar iaf... de va skyldig mig...haha...

*Skänker en tanke även till Englas familj utanför Hedemora...* Ursch va hemmst att inte veta.... de e konstigt att de börjar krypa i kroppen....de händer så mycket otäck nu för tiden å de känns som det nästan e precis bakom husknuten... Allt händer så fort... sånt som man hörde bara för kanske 10 år sen hände nästan bra i usa händer hela tiden här i sverge eller norden eller grann kommun eller till och med i hemkommun!!! lilla lantliga dalarna å lilla Falun... å Stjärnsund e bara en klutt i jämförelse me falun... men men de går mycke kringelekrokar å mycke skog... mer skog än vi har här...fast de e väl inte så fasligt långt bort heller... de är väl över skogen typ....å lite byar kanske...

annars då .... så knallar livet på.. hälsa på linda en sväng i torsdags... *Me ska bli nybliven 3 barns mor...eller gudmor* *stolt*

Flickorna dåna ut me den gång när jag kom å lekte...å hugo sov...men me lite påtryckning så vakan han till sisst så ja fick klämma lite på godingen... han e hur go å nästan gla jämt...om man inte blir hungrig då...men vem e trevlig då???

Peter bjussa på O leary's å vi fick vänta i år å dar innan maten kom...fick iaf lite rabatt iaf... 50:- spänn (10%) lite snålt...me tanke på att vi fick vänta över 1 timme fast ja fick en ganska stor laxbit...men de hjälper ju inte mig...för jag blir iaf proppmätt innan den va slut... fixa iallafall å trycka i mig hela..fatta inte hur...för jag va dömätt efteråt... gör aldrig om!!!! sluta äta när man e mätt.....gick både dit å hem...å jag tror att det är där jag blev kall om benen...där efter ont!!! haft ont sen i fredags...hasar farm när ingen ser....

köpte lite lakris på hemma kväll inne hos peter (bekant) de har så go lakris där... såg film när vi kom hem tror jag iaf som vi hyrde i måndags..man får ju ha dem en vecka där ju=) bra de...

nä ni nu e jag riktigt trött... missar bokstäver hela tiden ... tur att ja kollar igenom före publicitet...å flyttar pekaren me nån knapp så de skrivs mitt i meningar...

just ja....skulle lassa lite skit över schulman...från sväris=) han stör sig riktigt mycke tydligen på denne men...ja menar: de e hans profil till media...alla ska störa sig på han...fast de tycker inte han utåt..då sak de hackas....... Men inners inne är det de han e till för!!! Erkänn ja har rätt.....
tror ja ska ta å söka upp hans blogg sen nån dag...så man kan störa sig lite*haha*

Får tacka för komentaren från gamle plastis... You are first and only me detta!!! Tackar.... då e de iaf nån som läser...vet de e fler=) (men inte du e gamal!!!än...) =D

byebye and good night ///Johanna vid knapparna
image9image11 image10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0