lä uppdateras lite....

tjosan!!!

Här börjas de bli friskare med en gång... tacka vet ja Kan Jang å c-vitaminer. de gör susen...

Varit hemma två dagar för att kroppen sa ifrån. Jag har sovit så mycket och så proppat i mig vitamin å kan jang. Nu känns de som man e på banan igen...

Ska upp å simma på lugnet i morron...men längtar mest efter bastun... ska ta det lungt med sitagen...så jag inte blir sjuk igen...

Va på hela huset gungar i lördags.. de va skoj... Peter fick hämta ett jäng fulla girls =) å en karl me men han jobba ändå me peter så de kvitta.
Konstigt nog va ja inte så fasligt bakis dagen efter...bara skit trött å allergisk. de bara spruta ur ögon och näsa och jag tappade totalt räkningen på alla nysningar.

Måndagen fick jag lämna walk over vid 1930.... total slut och fryssen.. trots panodil i kroppen.. gick som i en bubbla och hängde inte riktigt med vad som hände ochs sas... vilken tur att de va lungt...

somnade i soffan när ja kom hem...och flytta över till sängen

Sen sov jag tills telefon ringde vid halv nio snåre...prata ite med bemanningen och sen sov jag till 1400.. utan problem... gick upp till datorn och teven... stoppa i en tvätt och vila...å såg på film...plockade ur diskmaskinen å så vila...hänga tvätt å vila ...duscha å vila så såg min dag ut i går... pigna i farmåt kvällningen...tittade teve i sovrummet och somnade med dosan i handen.. vakanade vid 0130 och stängde av... sen ahra jag sovit i dag oxå...för att vara på den säkra sidan... idag har jag orkat mycket mer... va till och med upp till eters kusin en sväng...å de var förkylt där med...sen citygrossen å hem å laga mat... mums pasta tricolore =)

imorron ska jag upp å jobba igen... känner mig på banan igen...
inga fler allergi tabletter blir de heller... biverkning...trötthet....

sålde lägenheten åsså... hoppas de blir godkända i föreningen nu så vi får handpeningen.. gjorde storvinst eller va man säger =) 410 000 för en två i ö främby. vi köpte för 185 000 =)

Snart får vi äntligen flytta.. ska bli skoj... längtar=)

Katten ska kastreras den 21 april så har blir de inga kattungar=/ men måste...

Konferans/glädjedagar i tällberg på jobbet var lyckat... skit skoj...faktist..

-10 *ler* -10cm

fixa biljetter till p-floyd ny oxå i dalhalla ska bli skoj=) me husbilen.. tror jag om jag inte hört fel...
Är inne i i en floyd period nu... kamma hem en film the dark side idag på tradera...
lär väl fixa nån platta åsså...har dåligt med de bara the wall DvD och så p-floyd skivan vi köpte i sommras i skog...
Får tacka svåger att han ledde in mig på detta spår...

Ska väl kanske hitta på nå mer skoj där. de hade bla biljetter till metallica i sommar i norge och littauen*Stava?*
eller nå annat skoj.. berättar mer om jag hittar mer jag kammar hem=)

semester vecka 30-31-32 har ja i sommar ifall nån vill hitt på nå med mig..=)
Kom å grilla på våran veranda kanske=)

brorsa ha vuxi tä se mä =) han ha gått å hitt fjälla i bjurs..de trodde ja int om han.. *lycka tä bror*

åkte birkabåt över påsken söndag te måndag... skoj skoj... lite vinglig under fötterna lyckades jag sommna te stanken av 3 fulla karlar varav två ynglingar... gjorde me gott att kliva upp vid 9 å äta frukost... flanera i taxfrieen en timma tills de va dags att väcka grabbarna...f-n va de stank då... ut me dem så kunne jag och med luftkonditionerinegen få min skönhets sömn som jag behövde... men jag skulle ha barnvakta grabana som inte fatta bättre än å fortsätta hälla i sig allt utom vatten... bussresan hem lukta fan... fulla + doften av gammal fylla trängde igenom både näsan å i-poden. de kunde ju knappast diskutera i normal samtalston... å självklart hör min älskvärda sambo till dem...

Men vi hade skoj åsså... men de var nog bara jag som njöt av frukosten=) tillåme plastis svärmor mådde pyton för grbbarna hällde i henne nå grummlit skit som smaka citron...vilken tur hon svald själv *blink*
dansade iaf till en massa skojmusik... ace of base greas*Stava?* å annat skoj som amn inte hört på år å dagar... till å med gammal rock... me like men lillplastissvågern å hans poler stack de hade aldrig hört sån musik=) jo kanske lite...

nä ni mina små läsare... nu lär jag sluta om jag ska upp i morron... måste ta mig i luvan å börja skriva luite oftare... när jag väl hamnar här så har jag ju glömt hälften... men de e nog inte bara ja som har bloggtorka...

kramen kramen ///Johanna
image6
(foto:okänd för mig men jäkligt snygg)
Me like angels and ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0