ja de här va ovanligt....

Att jag sitter här vid den här tidpunkten och inte mitt i natten. Och för de andra att det är lungt på jobbet så att man inte har så mycket att göra... Har städat och tömt överallt och varit ner i kulvertana med skräp... Väntar på att min patient sak komma... annars inte mycket....

I helgen har det varit full rulle typ...

Fredagen åkte ja ner på stan å mötte mamma....å hitta en ny väska för 149 kr...fynd... men mamma köpte en likadan... men de går väl ändå...
Sen ut till bjurs för att hälsa på... hade köpt en fin väst till bea (hund) å hon blev skit tjusig i den...
Tog en lång skogs promenad å det va precis va ja behövde för att avsluta veckan med... eftersom de va värsat skitveckan å ja va på dåligt humör större delen av veckan. Så efter en skogspromenad  så va ja på topp igen...

Lördagen va vi förbi siba en sväng... köpte en digital badrumsvåg...för dem som gillar sånt hehehe...fin va den dekorativ i svart å vit... de dåliga humöret hade kommit åter på grund av att någon väckte mig kl 0315 av att ringa på dörren å inte fatta att man ska ta fram nycklarna själv å låsa upp.... Å denna någon kan ni kanske lista ut vem!!!

Hämta upp adam i slätta...fast vi fika först.....lite kalasigt...svärfars syskon å föräldrar överaskade med att komma helt oanmälda i golfar utstyrsel och med Bubbel... sen for vi till främby igen å gjorde mat...tittade på carton network å ja satt vid datorn eftersom CN är blad de tröligaste ja vet....när grabbarna somnat satt ja å deckorerade kuväret som Svärfar inte fått än pågrund utav att peter blev dålig på natten å va upp stup i ett å kräktes... dock ingen magsjuka tror ja inte... måst vara nå annat!

Söndag fick ja sova länge...peter å adam kolla på andra sidan häcken när jag klev upp....
Åt frulle å skjutsa hem adam igen för att sedan plocka upp syrran å dra till kupolen... Shopade en del mäst på panduro å timarii... sen hem för att skjutsa syrran till bussen till mora å ja hem för far min skulle komma å titta in en vända...

så full skubb har det varit .... så de va skönt att få avrunda med en lungn å skön dag här i dag... hoppas att få pysa vid 2100... ska ju hit i morron igen!!!

Kram på er Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0