Mitt I Natta



Här e jag igen , mitt i natta....

Idag har jag tillbringat dagen hos en god vän... Vi ´hade hur trvligt som hellst...timmarna bara springer i väg när man är där...

Vi fikade prata en massa skit och så fick jag smaka den gudomliga fisksoppan som min peter inte tycker om..f-n... så den gör vi ju aldrig hemma.. åkte vid 1400 och kom hem strax efter 1900

Då var det dags för matlaning...lite segt sådär.-..men kycklinggyta blev det...mumma...

Lite choklad och chips till nya Beck filmen och se stupa min snutt i säng...

Han mådde lite segt på morgonkvisten....en efter att varit ifrån varandra hela eftermiddagen så va han inte så elendig sen...

=)

Snart e det även dags för mig att orientera mig in i sovrummet...

Go' Natt                    
                                       Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0