Måla Lite

Här igen =)

Ja så har hela dagen gått..snabbt men så e de när man sover hela dagarna...

Idag tog målarhustrun(inte än men hoppas) lagen i egna händer och målade köker...inte hela men fläckar som jag gått och väntat på att någon som känner sig mer kunnig innom området ska få fingrarna ur arslet och göra det... blev väl inte så bra...men nu kanske det händer nått snart...blev mycket bättre än grå spackelfläckar på väggen =)

Katten blev lugn en stund mitt på dagen för att sedan köra igång och jama när huss kom hem.

Storsäda har vi gjort oxå...köket var precis torkat och klart när peter kom hem så vi hjälptes åt med resten och det blev så fint =)

en sväng upp till city gross för att handla lök till köttfärssåsen och så blomjord...för de behövs planteras om...de så ledsna...

och jag fortsatte städa efter maten oxå...torkade i vitrinskåpen och konstatera att där har jag nog aldrig torka sen vi flytta in...sen har inte städning varit nån prio ett sen vi flytta hit vilket e ganska tråkigt...för i förra lägenheten var jag helt manisk på att hålla det rent oftast.

Funderar starkt på att plantera om blommorna nu...jag har ju inte så många...

om inte annat så börjar sjukhuset om en 20 min och det ska jag se för jag missa det förut i dag..

så vi ses...
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0