Ja jag säger bara det vissa ska inte dricka!!!

Jaså är det jag e redan hemma  från krogen...fast kl bara e strax efter 0100. Men så är de när ens sambo dricker för 2 och då ballar ja ur och vill inte dricka mera...för då börjar det rena rama helvetet och man kanbli anklagad för lite va som hälst...

Karsloken ligger och sover...såååå skönt...och jag sitter här och skriver av mina aggrisoner.(Stava?)

Tänk att han faktist blivit bätter på att gå ut...men i dag blev det bakslag...men vi sloggs iallafall inte...Bara man ignorerar elendet ibland så går det...vi hade till och med lite kul på hemvägen...vilket sluta när vi kom innan för dörren...

Nån nämde ikväll sjuårs krisen...de kan man värkeligen känna nu...men de e ju bara för man e så irriterad....

Och i morron låter de nått med ja men förlåt då...de blev kanske lite mycket...nä de kom inte jag i håg...jag hade skit roligt...och jag bara pinar igenom kvällen med fyllot... 

Mcdonalds blev det på hem vägen...trodde vi skulle gå tillbaka till de andra men nä...Han skulle på donken...fy fan vilka äkliga hamburgare det va...fast de var alldeles nygjorda...Bläää
De var väl där det slutade dyrast. Jag drack en öl på engelska.. peter bara en halv...hällde ut resten...över mig. Tur att jag han sära på benen för det for över hela bordet...han köpte ju 2 öl..men en gav han bort...som stod nästan orörd när vi gick där ifrån....

Annars hade jag trevligt...Lite trött bara....

Ska väl böra tänka på sängen...
                                                      kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0