hehe upp tidigt i morron

Go kväller!!! som pappa alltid säger=)

Har jobbat i dag hela kvällen eller jag gick till jobbet...fick ett barn... som det inte va nått med...fick öppna lekterapin åt dem en gång...sen har jag seta i soffan hela kvällen...fram till strax efter halv 9 då gick jag och städa hela sköljen tog kanske 20 min sen städa jag av personalrummet och sen fick ja gå hem

eller lite action har de ju varit...flickorna på jobbet ville ha kladdkaka...den stod i ugnen tillräckligt länge för att brandlarmet skulle gå...döv i 20 min då jag faktist jobbade...dela mat till barnen...f-n va de tjöt...

Snuvad på kladdkaka fick malin åka till maxi och köpa vinetta ..mmm

När jag kom hem kännde jag mig jätte kreativ....så då baka jag 2 st chokladkakor nytt recept som ja prova...de följer me till jobbet i morron så får vi se om de överlever detta =P

titta lite film och cheka av alla sider man e medlem på.... sen har jag faktist inte skrivit mycket denna vecka=) så ja gör det nu

Börjar fundera på och fimp vissa...Men inte facebook...de e ju riktgt kul...när man fattar mer ochmer för varje gång man e in(total död på engelska)

Annars har jag bara jobbat mycket käll så jag har inte varit så där jätte social.... Jag har varit på tupperware party =) haha hitta lite trevligt =)

nä ska väl tänka lite på sängen =) 
              
                                                  Natt i natt
                                                           Kramen

329999-3

(Foto: Windows vista)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0