varva ner efter jobbet

kommer från jobbet ganska nyss... gått i ett kör hela kvällen ,med lite lätt huvudvärk och sen middag...pizza =)

det tog exakt 11.min 42 sek hem tog tid...men sen hade jag nån bakom mig oxå som jag cyklade om vid tisken och hpn hade ne gnislande cykel så fort hon närmande sig en cykla man på som f-n för att hon inte skulle köra om...

Och när man kommer hem ligger hela huset och sover suck...peter e barnvakt till sin 6-årige lillebror...de e väl inte konstigt att han  sover man skulle ju varit mysigt om iaf peter varit vaken...men de blir du och jag i kväll datorn... för peter va bara upp och sa ööö hej gumman ja går och lägger mig =/ skit i mej då...fast jag ska inte vara uppe så länge till...

Ska jobba i morron oxå...fast kväll då så de blir sov morron...mamma ringde och väckte mig i dag vid elva...eller jag var vaken men jag hade inte gått upp än... nä nu måste jag skärpa mig....kan inte sova bort mina dagar ´som man e ledig fy mig....just nu tittar ja på idol...får se vem som åker...då ska jag avslöja det för er snart......och den som hängde lösast e ........ patrizia..hon från falun eller hur det var...

nu blir det fredag hela veckan som jag ska se=) de e roligt... 

igår när peter äntligen kom hem vid 2230 så såg vi nya beck...den av riktigt bra,,,trist att den va så kort bara...hade kunnat se en time till =D får se nu om det var sissta nu eller om det kommer fler....
  
                              byebye
                                            kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0