Utbildningsdag och i morron är jag änteligen Ledig *jippi*

Hallå Hej !!!

Nu var det några dagar sedan jag skrev nått här tror ja...

JAg har väl varit på jobbet... ganska stressigt i helgen...och i går...eller jag var så trött och irriterad så de kändes bara skit...men i dag e jag glad....och i morron e jag ledig och det ska bli så skönt...får se om jag åker in på möte till 1415...

Varit på utbildningsdag men barnmedicin på fm och barnkirurgi och barnortopedi på em...de va spännande...

Mamma och syskonen titta förbi på eftermiddagen och pappa med...de va trevligt...de va ett tag sedan man träffa dem..eller kanske en vecka sen..

Igår när jag kom hem decka jag framför datorn medans den ladda upp en sida som gick segt... så jag sov i två timmar och sen laga jag mat. helt otroligt att jag orka kliva upp i morse....och att jag e pigg nu...
fast jag hade lite sovmorron och börja inte förens kl 0800... det har varit en hel mysig dag..

Såg att ett nytt program ska börja på 5:an.. EKG heter det och handlar om sjukdomar och sånt... de lär väl jag titta på efter som jag tycker det är rätt så intressant med sjukdomar...följer ju sjukhuset på 3:an har missat ett program sen det började sändas...spelar in hemma om jag måste jobba =P och snart börjar city akuten igen=)

Just nu håller jag på att träna på att skriva på datorn utan att titta på tangenterna... de e kul för rätt som de är klarar jag att skriva ett långt ord utan  att titta... de e lite knepigt men vissa ord sitter ju i fingrarna redan... för att man skrivit det så många gånger förut...så därför kanske jag skriver en massa strut oxå=)

Katterna har jag änteligen klippt klorna på...de va inte lyckliga då kan jag säga....

nä ja ska väl krypa till kojs...och läsa lite... Nobels testamente..ganska spännade bok tycker jag... Liza Marklund skriver bra tycker jag. 
                            
                                                     natt i natt
                                                               Kramen

   image4
  ( Bilden är hittad på  www.lizamarklund.se )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0