suck....

Hejsan svejsan!!!!

Anledningen att jag skriver så här tidigt på fm är att jag bad att få jobba em i dag för att jag jobbade natt i söndags till måndag... men de va ingen på bemaningen som kom i håg att ringa till mig så jag gick till jobbet i morse i tron att det inte gick och byta till en em... då frågar de va jag gör där nu...så jag åkte hem och åt lite frukost...fast det hade ju varit bekvämast att sova till 8-9...fast nu kanske man hinner göra nått på fm oxå...

ingen idee att vara bitter...jag vet ju hur mycket de har att göra nu på hösten....

som sagt va jag ju och jobba natt i söndags... de gick jätte bra fast jag satt va...de va bara väldigt jobbigt mellan 0500 0ch 0530... annars brukar de börja vid 0400... sov till 1400...förtelefonen ringde... upp och ducha och äta lite lunch...sen somna jag om igen till kl 18...men jag lyckades sommna om vid 2300 helt otroligt...så det var inte jätte jobbigt att kliva upp...

nä nu ska jag titta på lite tv och mysa med katterna en stund innan det är dags att göra nått om det blir nått gjort...ska nog ta och tvätta en maskin tvätt iallafall...och plocka in disken....vika ihop tvätten och bädda kanske=)

                                                              byebye
                                                                           kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0