*Söndag*

Lungn och skön dag i dag...inte gjort mycket kraft ansträngningar idag=)
sov till tolv mamma ringda och och väckte mig mitt i en dröm. kolla lite tv och så kom peter hem från friskis..lite tacco lunch sen i fredags... titta på shrek den tredje och så kolla vi klart på doktor dolittel innan vi åkte och handla...
Jag lagade god kycklinggryta och så titta vi på city akuten och de ensamma mammorna på trean...nu är det spanglich...den e lite små rolig... blir väl sängen snart skulle jag tro=) med en aftonbladet söndag eller kanske nobels testamente...

i morron jobbar jag eftermiddag...så jag för sov morron....så skönt=)

i går jobbade jag lite...kan säga att det inte var speciellt lockande oc kliva upp kl 0600 på en lördag då det var varmt och skönt under täcket...men jag hiva mig upp i den kalla lägenheten...packa i ordning min lunch...is på rutorna...alla rutor...för frös fingrarna....gjorde en fräckis när jag kom till jobbet och parkera på nån annas motorvärmar plats...tror inte den jobbade i går inga arga medelande på rutan och jag tror att de bara jobba mån - fre på den p-platsen så där kommer jag att parkera igen =)..,. fick vara hos våran långliggare igen i går...eller jag erbjöd mig...för jag skulle ju bara in och jobba ett pass....sen var jag ju ledig igen.....men de e bra jobbigt när man e  skit trött... vi gick ut en sväng...tänkte att det var sov dags...tror inte vi tänkte lika...låg och jollra och titta på allt...men somna bara vi kom innan för dörrarna på sjukhuset...så vi va uten 1½  timme...och jag tror jag förfrös varenda kroppsdel....dagen gick iaf ganska fort och mamman till barnet trilla in mycket tidigare än jag förvänntat =) så hem till en varm dusch...eller snarare bränn het...vänta på att peter skulle göra sig i ordning...som jag för ovanlighetens skull fick vänta på....pylsa på en massa kläder och så for vi ner till o´learys och åt...hade kunnat skippa den brännheta duschen för jag åt nån som såg grytaktit  ut som elda upp strupen...shorty åt samma och han va i det rödaste lagret ett tag...efter rätt...friterad glass....ingen större hitt...eller glass e ju gott men inte degen...

skulle handla mm kulor på ica super på stan och så hade de inte det=( hallå...ica ha väl allt....fans på city grossen iaf i dag...äter så jag kräks...

han iaf hem till sing a long...haha skit bra...och kim går ju och titta på....om man inte titta på skona...jumpa dojor vita på tv???svarta byxor.... kan ju sätta på sig nå bättre om man ska vara me på tv..de såg inte klokt ut...blev sån kontrast så man såg bara skona....titta lite extra extra innan vi kröp ner i sängen...somnade så fort..händer typ aldrig...

peter tycker jag e nyfiken... slambilen va här utanför fönstret...jag tyckte det vara roande att koll på när de höll på ner i brunnen...de måste kännt sig ut tittade för grannan mitt i mot stod oxå i fönstret både på ner och uppe våning...

Hitta ett hus i bjus vi ska åka och kolla på.....lindgrensa huset... ska bli kul och se hur det ser ut innefrån...

nä nu ska jga se klart sissta på filmen om jag hinner...
    
          natt i natt
                                     kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0